maandag 13 november 2023

Michiel Deylius

 

Uitnodiging: 19 november opening atelier



Na 11 jaar heb ik weer een eigen atelier en dat mag gevierd worden.
Op zaterdag 14 november hou ik een opening onder het genot van een hapje en een drankje.
Tevens is dit de gelegenheid voor een atelieropruiming omdat er meer werk staat dan waar ik plaats voor heb.
Kom langs, proef de sfeer van mijn nieuwe werkplek en kijk of er iets van je gading is. Ik sta open voor alle vormen van handjeklap.

Tot ziens op 14 november! 

Michiel Deylius

Ps. er is ook werk te zien van Arie van der Steen, die ook van deze ruimte gebruik maakt.

Routebeschrijving


Het adres is: Achterdijk 30, Bunnik

Komende vanaf de snelweg of vanaf de provinciale weg naar Bunnik:
Sla na de boerderij van nummer 30 de 2e inrit rechts.
Ga aan het eind rechtsaf en parkeer aan het eind de auto.
 


Copyright © 2023 Michiel Deylius - Tekst in Steen, All rights reserved.
Deze nieuwsbrief verschijnt alleen als er nieuws is. Je ontvangt hem omdat we ooit contact hadden over mijn werk.

Our mailing address is:
Michiel Deylius - Tekst in Steen
Het Slot 43
Bunnik, UT 3981 KB
Netherlands

Add us to your address book


unsubscribe from this list    update subscription preferences 

Email Marketing Powered by Mailchimp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten