zondag 7 maart 2021

we hebben het gehaald! / Greenpeace

 Greenpeace logo

We hebben het gehaald!

 © Greenpeace

Begin vorige maand schreef ik je over de start van onze geef-actie. Het doel: 500 nieuwe maandelijkse donateurs. Binnen enkele dagen meldden meer dan 650 mensen zich aan. We besloten toen om ons doel te verhogen naar 1.000 nieuwe supporters.

Ik hield mijn adem in toen vorige week de eindstand bekend werd. Maar liefst 1.250 mensen meldden zich aan. Ik ben hun zo ontzettend dankbaar; dankzij die donaties kunnen we optimaal in actie komen voor het klimaat, de bossen en de oceanen.

Mede mogelijk gemaakt door jou!

Miljoenen mensen zoals jullie die ons wereldwijd steunen, die maken onze succen mogelijk. Greenpeace neemt geen cent aan van bedrijven of overheden, al ons harde werk kunnen we doen dankzij de gulle donaties van mensen zoals jij. Dus bedankt!

Successen behaald dankzij jou:

  • Statiegeld op kleine flesjes: zo voorkomen we dat jaarlijks tot wel 90 miljoen plastic flesjes in het milieu belanden;
  • Het Noordzee-akkoord: in 2030 is 12,5 % van onze Noordzee beschermd. Goed nieuws voor het zeeleven;
  • 90 % minder catastrofale veenbranden in Rusland, door de inzet van vrijwillige Greenpeace-brandweer-teams. 

Toch nog aansluiten?

Mocht je je ook nog bij deze bijzondere groep aan willen sluiten, klik dan op onderstaande button en wordt ook maandelijks donateur! Een maandelijkse incasso bespaart jou tijd en rompslomp en ons extra kosten voor administratie en fondsenwerving. Zo kunnen we nóg meer bereiken met elke euro die we ontvangen.

Twijfel niet langer en sluit je aan!

Ja, ik sluit me aan


Jij maakt onze successen mogelijk, dank daarvoor!

Anna Schoemakers 
Directeur van Greenpeace Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten