vrijdag 1 april 2011

google (2) als steekwoorden kiwi vleugels gebruikt

 (gecorrigeerd qua spelling, sorry auteurs!)

Kiwi schudt steeds met vleugels :S
(1/1)
misz81:
Ik heb al veel meegemaakt met dit beestje, maar nu weer wat nieuws. Hij schudt constant met z'n vleugels. Heel snel gaan ze dan op en neer. Dacht eerst dat ie zelf schokjes had, maar hij doet het echt met zijn vleugels. Hij is verder ook niet helemaal fit, maar eet en drinkt nog wel. Hij is overigens wel in de rui. Misschien dat ie hier wat last van heeft? Dit constant schudden met de vleugels heb ik alleen niet vaker gezien. Het gaat wel heel snel. Je kan het beter horen dan zien, maar vind het wel wat vreemd.
Ibrahim:
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar volgens mij gebeurt dat hier ook wel eens.
Dan maken ze vliegbewegingen in de kooi, maar houden ze zich vast aan het stokje, waardoor ze dus de lucht niet in komen.
Ik vind het een soort van trainen voor de vleugels  ;)

is dat wat je bedoelt?

Groeten
misz81:
Daar lijkt het inderdaad op maar hij doet dit eigenlijk constant als ie nu op de stok zit en niks zit te doen. Zelfs als ie zit te dutten. Heel raar. Heb het nog nooit eerder gezien.

1 opmerking:

  1. thanks a lot, someone I do'nt know finally reacts and what a reaction: Hurray Hourra joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen