vrijdag 8 april 2011

een pak: ruimtepak of eskimopak of? vragen

nee, ik zie ze niet vliegen, maar droomde net van een pak, ik zat erin, kon echter niet op het woord komen, het stoorde me en ik werd wakker, rond 2 uur 's nachts, met alweer de vraag over wat zo'n lange vlucht vliegreis doet met je hersenen. Ja, is misschien iets voor een Dr.? of gewoon een overbodige, nachtelijke vraag,  waarschijnlijk moet ik gewoon weer naar bed.

Dat ik sinds mijn terugreis last heb van dat soort fenomeen, zoals niet op mijn woorden komen in het NL of dat ik dan net het verkeerde woord pak of het woord in het Fa of Du vind (zelden in het En gelukkig maar voor een keer) en vooral als ik niet echt moe ben is voor mij iets vreemds, maar niet verontrustend, toch merkwaardig.

Er rijzen (reizen!) meer van dit soort vragen in mijn hoofd, zoals die: hoe komt het dat ik gewoonlijk een migraine begin te krijgen bij het linkeroog, dat dan wazig wordt en dat daar op het zuidelijke halfrond het voor de eerste keer bij mijn herinnering begon met het rechter oog?
Un faux problème? Des faux problèmes, donc pas de pb?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten