woensdag 9 november 2022

Actievoerders houden privéjets aan de grond

© Extinction Rebellion
Beste Brigitte,

Het is ons gelukt! Samen met meer dan 500 anderen blokkeren we al urenlang het vertrek van privévluchten op Schiphol. We eisen dat de luchthaven stopt met vervuilen.

Schiphol brengt mensen in gevaar door de klimaatcrisis aan te jagen. Terwijl de crisis alsmaar erger wordt, maakt de grote vervuiler zelfs plannen voor een nieuwe terminal!

Het is mede dankzij jou dat wij deze actie kunnen voeren. Daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. Onze noodoproep is niet meer te negeren: Schiphol moet nu veranderen. We willen minder vluchten, meer treinen en een verbod op privéjets en onnodige korte vluchtjes, bijvoorbeeld naar Brussel of Parijs.
Versterk de noodoproep aan Schiphol

Samen kunnen we Schiphol veranderen

Mensen die acties met een gift mogelijk maken, zijn net zo onmisbaar als de actievoerders ter plaatse. Door de handen ineen te slaan, kunnen we de macht van grote vervuilers doorbreken.

Ik ga door, tot Schiphol stopt met vervuilen. Dat doe ik het liefst met jou. Kan ik weer op je rekenen?
Ja, ik help mee

Maarten de Zeeuw
Met vriendelijke groet,

Maarten de Zeeuw
Campaigner Klimaat en Energie

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten