dinsdag 15 januari 2019

nieuwe directeur Aidsfonds Mark Vermeulen



Maak kennis met Mark Vermeulen
 
 
 
 
Beste supporter,
 
 
 
Het moment dat ik mijn hiv-diagnose kreeg, herinner ik mij als de dag van gisteren. Het was in 2007. Gelukkig betekende hiv voor mij geen doodvonnis. Helaas geldt dat niet voor iedereen. Ik wilde wat doen tegen dit onrecht, en solliciteerde op een baan bij Aidsfonds. Al meer dan tien jaar werk ik samen met mijn collega’s keihard aan onze ultieme droom: een wereld zonder aids.

Ik ben zeer vereerd dat ik dit nieuwe jaar mag starten als directeur van Aidsfonds. Want er is nog zoveel te doen. Ruim 15 miljoen mensen krijgen nog steeds geen levensreddende medicijnen. En er is nog altijd geen geneesmiddel gevonden. Daardoor sterft er nog iedere 33 seconden iemand aan de gevolgen van aids.

Ik verheug me erop om hier samen met jou verandering in te brengen. Bedankt alvast voor het vertrouwen!

Met vriendelijke groet,
 
Handtekening Mark Vermeulen
 
 
Mark Vermeulen
Directeur Aidsfonds
 
 
 
 
 


 
 





 
 
Volg ons op
 
 
 
Contact  |  Privacy
 
 
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je donateur (rel. nr. C357097) bent van Aidsfonds.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten