zaterdag 26 februari 2011

Het is bijna zo ver

Beste mensen,
ja,  het is bijna zover, nog 3 nachten, 2 hele dagen en de reis kan beginnen. Ik ben er klaar voor: alles ingepakt, gecontroleerd en nog eens gecontroleerd, (het zal wel nog een keer gebeuren maandag), vooral het aantal medicijnen moet kloppen, voor de rest is Nieuw Zeeland een beschaafd land, dus neem ik zo min mogelijk mee (om dan zo veel mogelijk terug mee naar huis te kunnen in / vervoeren!!!)
Het druilerige weer hier zal ik zeker niet missen. Harry moet ik wel in het thuisland achterlaten (werk!), fijn dat het kan! Hem wens ik 3 rustige, zorgeloze, zonnige weken!
Hoogtepunt: mijn vriendin Ada wacht daar op me, haar zie ik na 2 maanden eindelijk terug! En ze kan me al wegwijs maken in Auckland: daar zit ze al 2 weken. Haar avonturen in Australië (bush / cycloon) en Auckland, dan direct van haar te horen, zullen wel die eerste dagen kleuren.

De bedoeling is dat we - naar een paar dagen in Auckland (acclimatiseren), met onze camper richting Northland rijden, helemaal naar het punt van het Noordereiland.

Voor straks wens ik jullie allen alvast een fijn begin van de lente.
Tot blogs! Brigitte

12 opmerkingen:

  1. Hai Brigitte, wat leuk zo'n eigen reislog voor jou en jouw (Franse) vrienden. Ik kijk er zo naar uit dat je komt en kan me voorstellen dat de spanning stijgt. Keep calm, no worries; alles komt goed ! Ik sta donderdag op je te wachten op het vliegveld in Auckland. Nieuwe Zeeland is fanstastisch en vooral relaxed.... See you soon ! With love, Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Ada,
    het verbaast me helemaal niet dat jij als eerste reageert, ik ben inderdaad vol met onze ontmoeting en het ontdekken van een verre hoek van de wereldbol. Zie deze gedichten als geschenk, die lees en herlees ik graag, ze zijn rijk aan eenvoud en wijsheid (Leo Vroman is van 1915)Veel plezier vandaag, ik ben er zó! Knuffels, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Brigitte, krijg ik spontaan last van writersblock :-(
    @ Ada, ik merk dat je je nu helemaal thuis voelt in de Engelse taal. Mooi dat het zo goed gaat! Veel plezier met Brigitte de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor wat betreft de rustige, zorgeloze, zonnige weken van Harry: http://www.youtube.com/watch?v=cBxK5PSF9Wc

    : D

    Ach, hij kan altijd bij Arthur uithuilen! ;-) (Hoewel, die mist mij geloof ik nou weer niet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jawel, alleen wil hij het misschien niet toegeven!
    Ik waardeer de link voor Harry, hij ook waarschijnlijk: sommige regels zijn best treffend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een man blijft een man blijft een man... (Tenzij ze gadgets in hun handjes krijgen natuurlijk, dan veranderen ze ineens in kleine jongetjes...) En ach, soms geeft hij het zowaar wel toe, afhangende van de situatie natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Brigitte. Nog 1 nachtje slapen (voor jou) en dan gaat het gebeuren. Een hele goede vlucht en een fijne reis gewenst !! We houden zo veel mogelijk contact onderweg via de sms. Tot gauw, liefs, Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ada, beste vriendin, ik verheug me er zó op,om je straks (hum! na 2 en half dagen reis)te mogen begroeten, knuffelen en al je verhalen te horen!!!
    Bijpraten: heerlijk!Kusjes, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weet je,Roos dat ik 23 gadgets ter beschikking heb voor het bewerken van dit weblog? Jaloers, hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. verander ik dan ook in een klein meisje, Roos?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. door mijn eigen reacties te plaatsen ben ik wel nog steeds bezig hier, buiten mijn laatste melding om!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, Brigitte, wij vrouwen weten hoe om te gaan met gadgets en ze op hun werkelijke waarde te schatten ipv te overschatten ;-)

    Maar ja, ook jij veranderd soms in een klein meisje, wanneer je, als een kind zo blij, geniet van de kleine geneugten van het leven! En dat is een talent dat je mag koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen