zondag 27 februari 2011

9 opmerkingen:

  1. Hahaha! Ik zat al te denken, maar het is dan wel heel erg een open deur! Oke, komt ie: mmhh, kijk, dat ziet er nou wel heel erg goed uit: zo'n gebronsde, gespierde, testosterongevulde oerman! Miauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. miauw is misschien niet het juiste antwoord, hoor... Meid, hou je wel een beetje in, hé, dit is een publieke blog... Ik ben dan niet verantwoordelijk voor de mogelijke consequenties... Mij ging puur om de kracht en het mooie, een esthetisch standpunt dus!
    Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmh, dat is anders niet hoe je het eerder zei... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, maar je hebt zeggen en vastleggen op schrift, persoon en auteur, schrijver en personage enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en... iedereen weet dat ik onschuldig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij onschuldig? Nu moet ik zo hard lachen dat ik van de bank afrol! Maar dan moet je me ook niet vragen een open deur in te trappen...

    Oke, een esthetisch verantwoorde reactie: het is een heel mooi en krachtig beeld van de Maori :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P.S. à propos onschuldig: hoe lang ken je me al?

    BeantwoordenVerwijderen