zaterdag 29 januari 2022

 

Beste Brigitte,

Vorige week gingen we langs bij KLM om ze te feliciteren met hun nominatie voor de Vieze Verkiezing. Dat deden we geheel in de stijl van hun eigen campagne KLM Urban Trail, die in de running is voor de titel meest brutale fossiele reclame. 🏃‍♂️

Bekijk hoe dit bezoek verliep en deel de video met je vrienden!
Een belangrijke booschap voor jou [video]
Kijk nu snel terug!

Shell poetst imago groen met Staatsbosbeheer-reclame

Over naar een andere genomineerde voor de Vieze Verkiezing. Jezelf door donaties aan een maatschappelijke partner een groen imago aanmeten. Dat is wat Shell doet in de gezamenlijke campagne “Samen planten we bomen” met Staatsbosbeheer. Die paar bomen staan natuurlijk niet in verhouding tot de enorme klimaatschade die Shell veroorzaakt. 

We denken dat het gesprek tussen die twee ongeveer zo is gegaan 👇

Al meer dan 15.000 stemmen!

Met de Vieze Verkiezing gaan we op zoek naar de meest brutale fossiele reclame van 2021. Meer dan 15.000 mensen hebben al gestemd op één van de vijf genomineerden, fantastisch! Jij nog niet? Stemmen kan nog steeds. Samen zetten we de winnaar flink in de schijnwerpers. 
Laat je stem horen!


Met vriendelijke groet,

Cas van Kleef 
Campagneleider

Geen opmerkingen:

Een reactie posten