zaterdag 29 januari 2022

 

Beste Brigitte,

Na KLM verdient ook Land Rover een felicitatie met hun nominatie voor de Vieze Verkiezing. Want jeetje, wat slurpt hun Defender - de SUV die te zien was in en rondom James Bonds No Time To Die. Beslist een hele vieze fossiele reclame. “Gas op die lolly” dus en op weg naar Land Rover.
Een belangrijke booschap voor jou [video]
Kijk nu snel terug!

Nog 2 weken om te stemmen!

De tijd dringt. Welke vervuiler gaat naar huis met de titel meest brutale fossiele reclame en een heleboel stof tot nadenken? Het lot van de genomineerden ligt in jouw handen. De winnaar wacht een heuse Greenpeace-verrassing. Doe je mee?
Ja, ik wil stemmen

“Reclames geven ons het idee dat iets normaal is”

Femke Sleegers staat aan de wieg van Reclame Fossielvrij: de impactvolle burgerbeweging die voor elkaar kreeg dat grote gemeenten fossiele reclames weren uit de publieke ruimte: “Als de fossiele industrie moet krimpen, of zelfs verdwijnen, is het essentieel om fossiele reclames te verbieden.” 👉 Lees hier ons interview met Femke over fossiele reclames.


Met vriendelijke groet,

Cas van Kleef 
Campagneleider

Geen opmerkingen:

Een reactie posten