dinsdag 10 juni 2014

Handen af van de Noordpool / greenpeace

Logo handen af van de Noordpool
 Help de Arctic Sunrise weer uit te varen

Ik heb geweldig nieuws dat ik graag met je wil delen: na 8,5 maand aan de ketting in het Russische Moermansk, komt de Arctic Sunrise eindelijk vrij. Het schip dat al die tijd onrechtmatig werd vastgehouden, is helaas wel ernstig verwaarloosd. Ze moet naar huis worden gebracht en opgeknapt zodat ze weer kan doen waarvoor ze bestemd is: namens jou de Noordpool beschermen.

We hebben op dit moment een eerste inschatting gemaakt van de kosten. Er is minimaal € 600.000 nodig. Doe daarom nu een donatie
zodat we
  • De Arctic Sunrise naar haar thuishaven Amsterdam kunnen brengen
  • Haar kunnen repareren zodat ze opnieuw is opgewassen tegen de barre omstandigheden van het Noordpoolgebied
Onmisbaar voor de Noordpool
De Arctic Sunrise is Greenpeace’ enige ijsbreker. We hebben haar nu heel hard nodig om de grootste oliemaatschappijen ter wereld tegen te houden. Daarom schrijf ik jou, een van de 5 miljoen mensen die ons daarbij helpen. Jouw donatie betekent dat wij terug kunnen gaan, sterker dan ooit en ons nooit de mond zullen laten snoeren. Wij gaan door tot het thuis van de ijsbeer beschermd is.

Ik hoop op je steun.

Vriendelijke groeten,

Faiza Oulahsen, campagneleider klimaat & energie

Ja ik doneer graag € 25 voor de Arctic Sunrise Ik doneer € 15 voor de Arctic Sunrise

Ik kies liever een ander bedrag om te doneren


Geef je mening en deel ideeën, nieuws en video's:

 Twitter                     Facebook                   youTube                   Greenwire
 Bescherm de Noordpool:   Teken de petitie  | Tijdlijn  Deel de tv-commercial
Service:   MyGreenpeace account   |  Aanmelden     Contact   |  Veelgestelde vragen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten