dinsdag 12 februari 2019

Onze nieuwe directeur stelt zich voor / vluchtelingenwerk



Vluchtelingenwerk Nederland
Beste mevrouw Flint-Loitiere,

Sinds 1 februari mag ik mij directeur van VluchtelingenWerk noemen. Ik ben heel blij om deel uit te maken van een organisatie die midden in de maatschappij staat en die zoveel betekent voor vluchtelingen en de Nederlandse samenleving.

In de afgelopen weken heb ik met vrijwilligers en vluchtelingen gesproken. Zo ontmoette ik Johnny, Khaled en Akram, vrijwilligers van de ontmoetingsactie Bakkie Doen?. Zij zeiden: 'Door de gesprekken met Nederlanders tijdens het koffie uitdelen voelen we ons geen vluchteling meer, maar gewoon mens'. Dat raakte me. 
Met vriendelijke groet,
Abdeluheb Choho
Directeur VluchtelingenWerk Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten