dinsdag 21 juni 2011

hoe het begon?

Mijn vriendin Ada was al een poos van plan om voor 4 en half maanden naar Australië en Nieuw Zeeland te vertrekken, een rustpauze in haar (drukke) leven. Best dapper, zo alleen op pad te gaan. Want je bent er zeker van dat je jezelf vooral tegenkomt en dat is niet altijd waar je op zit te wachten.

Op een gegeven moment zei ze zo terloops tegen me dat ik haar best mocht bezoeken. Dat vond ik een leuk idee, maar meer als idee dan als project.

Het idee ging zijn eigen weg...

Ik ging googelen, keek naar de offertes op internet en langzamerhand werd het idee een mogelijkheid...

De thuisfront even raadplegen over die mogelijkheid en zo werd een plan gevormd en een reis met camper geboekt.

Ada vertrok op 3 januari 2011, ik op 1 maart. Ontmoetingsplaats: Auckland op 3 maart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten